Nyhedsmail november 2021

10. november 2021 08:59 , af Leif Vejbæk

Nyhedsmail november 2021

Referat fra bestyrelsesmødet 1/11-21 findes nu på hjemmesiden.

Standernedtagning

Søndag d. 28/11 afholdt klubben den traditionelle standernedtagning med et godt fremmøde. Formandens tale kan ses/genses på vores hjemmeside eller vores Face Book-gruppe.

Medaljer

😁 Sammen med det øvrige foreningsliv i Køge Kommune, deltog Køge Roklub d. 6/11 i ’Medaljefejringsarrangement’ - der er fra 2019-2021 vundet adskillige medaljer til både VM, EM og DM i Køge Roklub.

Vinderne, som er i aldersgruppen 10-60+, blev behørigt fejret af Borgmester og udvalgsformand og alle de andre fremmøde medaljetagere og deres familier👏🏻

TILLYKKE - og fortsat god træning frem mod flere medaljer💪🏻💐

Træning

Det lille træningsrum er klar til at blive taget i brug. Der er 4 ergometre, og mulighed for musik via din egen telefon og højtaleren der kan kobles til via bluetooth. Den lille træningssal giver mulighed for, at træne i en mindre gruppe uden at forstyrre en planlagt aktivitet.

I træningssalen er der 16 roergometre. Det er vigtig for de næste der kommer, at ergometrene flyttes tilbage på plads, hvis I har rykket rundt.
Måtter og puder til ergometrene skal fremadrettet være personlige. Det vil sige, at der ikke er fælles måtter / puder i salen. Vi skal fortsat undgå at smitte hinanden.

Aktivitetskalenderen er fyldt op med mange gode tilbud - meld jer til.

E-roning

Er du blevet mere nysgerrig på e-roning, kan du læse mere her https://www.eroning.dk/

Der er flere ugentlige eRoninger i aktivitetskalenderen.

Lørdag formiddag er LIVE og streames fra forskellige roklubber i landet, underviseren er typisk en erfaren roer med flere medaljer i skabet. Skal du have hjælp til at starte eRoning kontakt gerne Mai-Britt Bille  rochef@koegeroklub.dk

Fejlmelding af ergometre

Jo hurtigere vi får viden om ergometer med fejl, jo hurtigere kan vi lave det og få maskinen tilbage i drift. Skriv derfor til Per Thrønner på ergoservice@koegeroklub.dk - så bliver den lavet hurtigst muligt.

Rokort

Både ved vinterroning og ergometertræning er registrering i Rokort nødvendig!! Dette af hensyn til sikkerhed på vandet, smitteopsporing og vedligehold af ergometre. Husk derfor gerne at skrive det rigtige ergometer nummer ind i registreringen.

Julefrokost 60+

Invitationen er sidst i nyhedsbrevet:-)

Klubaften med Andespil

Vanen tro blev den første klubaften i november afholdt Andespil. Der var 33 deltagere og humøret var højt, for der var jo gode chancer for at vinde noget. 10 ænder, lige så mange flasker vin og en flot gavekurv fik nye ejere. Og så var der sidegevinter i hvert spil.

Her til sidst

Har du ikke Facebook kan du se opslagene fra vores gruppe på hjemmesiden

JULEFROKOST FOR 60 PLUS

Tirsdag den 30/11- 2021  klokken 12.

Der vil være lækker julemad, risalamande med små præmier.

Pris kr. 125,- per person inkl. 1 øl eller en vand.

Snaps, og mere øl eller vand - kan købes til klubpriser

Tilmelding senest torsdag den 25. november 2021 - enten i aktivitets kalenderen eller på opslag i klubben.

Nyhedsmail m. billeder vedhæftet