Fremvisning af rotøj fra ATHLETES OWN – Mandag, den 28/6

26. juni 2021 16:20 , af Bente Kristensen

Kære medlemmer

På mandag, den 28/6 kommer Sarah fra Athletes Own og fremviser dessiner på rotøj fra kl. 18.30 til ca. 19.30. Det vil foregå i ”Olsens” nedenunder træningssalen.

Der vil være mulighed for at prøve forskellige dessiner og størrelser. Der skal være en samlet ordre på 10 stk. tøj, før vi kan afgive ordre, men det går jeg heller ikke ud fra bliver noget problem.

Der er ca. 8 ugers leveringstid  – så tænk også allerede nu på julegaver , for vi kan nok ikke lokke Sarah herned igen inden da, og roklubben ligger almindeligvis ikke inde med lager.

Ordrer skal afgives til mig, og betaling for tøjet skal være registreret på vores konto, inden ordre kan placeres. Jeg vil også være at finde i roklubben på mandag.

Bente Kristensen

Kasserer for Køge Roklub