Nyhedsmail maj II - Covid-19

16. maj 2020 17:04 , af Leif Vejbæk

Genåbning fase 2

Så er fase 2 af genåbningen igang! For Køge Roklub betyder det, at alle bådtyper nu kan anvendes, og at de faste rohold udvides fra 3 til max. 10 personer. Dvs hvis du tidligere har roet på et 3-mands hold, må I nu udvide holdet (eller gå sammen med andre hold), så der bliver mere fleksibilitet, ifht roaftaler og bådtyper. De nye rohold skal fortsat meldes ind til formanden, på email:formand@koegeroklub.dk

Omklædning, sauna, samt indendørsarealer må fortsat ikke anvendes. Ligeledes er det stadig ikke muligt at tilbyde indendørstræning.

De generelle anbefalinger fra myndighederne skal til hver en tid overholdes, herunder social distance, rengøring og afspritning mv.

Køge Roklubs retningslinjer er opdateret (Covid-19 retningslinjer). Retningslinjerne er gældende fra d. 17 maj 2020.

Coastal kursus

Hvis du har lyst til at lære vores coastal både bedre at kende, har du muligheden for at komme på coastal kursus:

Coastal kursus I den 27. og 28 juni i Kalundborg. Tilmelding senest 13. juni.

Coastal kursus II den 13 og 14. juni i Odder (Det er ikke nødvendigt at have været på Coastal kursus I først). Tilmelding senest 29. maj.

Kontakt Bente på kasserer@koegeroklub.dk. Tilmeldinger sker efter først til mølle princippet.

Invitation til DGI foreningsdag

DGI afholder foreningsdag i Brøndby med fokus på udendørs fitness – Søndag, den 14. juni kl. 10-14. Tilmelding senest 1/6. Kontakt Bente på  kasserer@koegeroklub.dk

Rotøj

Det har længe været muligt at bestille rotøj gennem roklubben. Nu kan man også bestille private roveste. Mere information følger snarest.

Mvh Formanden

. Retningslinjerne er gældende fra d. 17 maj 2020.

Coastal kursus

Coastal kursus I den 27. og 28 juni i Kalundborg. Tilmelding senest 13. juni.

Invitation til DGI foreningsdag

Rotøj