Motionsroning

Daglig roning
I rosæsonen kan vi komme på vandet i robådene inrigger, gig, coastal og sculler. I aktivitetskalenderen kan du se, hvilke dage og tidspunkt der er åben roning.

Der vil være en til to bådhusvagter til stede. Det er bådhusvagtens ansvar at tjekke vejret, sætte bådhold samt sørge for at alle kommer ind.

Vejr og vind bestemmer, om vi kan ro coastal, gig og inrigger. Alt efter bådhusvagtens vurdering kan der ros sculler.

Vi mødes omklædte i bådhallen til aftalte tidspunkt jf. aktivitetskalenderen .

Vi har KLUBAFTEN hver onsdag kl. 19.30 -21.30 med kaffe og brød.

Vi kan selvfølgelig også ro på andre tidspunkter og i weekenden. Dette kræver bare lidt planlægning, således at der er nok til en båd, og at den ene af roerne har gennemgået styrmandskurset.

Instruktion for nye medlemmer

I april/maj måned tilbyder vi roskole for nye medlemmer, der gerne vil med på vandet.