Rospinning

Book en prøvetime

Kom og prøv, inden du melder dig ind.
Du kan booke op til 2 prøvetimer hos instruktøren på det hold, du vælger.
  • Find det hold, der passer dig i aktivitetskalenderen
  • send en besked til instruktøren via det lille mail logo.
  • Instruktøren kontakter dig med med info om dato og mødetid.

Book rospinning

Det er nemt at booke tider til rospinning. Du skal være logget ind her på hjemmesiden, så kan du booke i aktivitets-kalenderen.

Rospinning er effektiv træning af hele kroppen - intet mindre!

En træningsform, hvor en instruktør guider deltagerne igennem et træningsprogram i takt til god musik.

Rospinning ligner på mange måder den type spinningtræning, som de fleste fitnesscentre udbyder.

I Køge Roklub er cyklen udskiftet med en romaskine. Dermed får du trænet ben, bagdel, ryg, mave, arme og samtidig får konditonen et rigtig godt boost.

Hvordan kommer du i gang med rospinning?

Er du nysgerrig og er du frisk på at prøve – så er du allerede godt i gang.  Vi anbefaler, at deltagerne er minimum 14 år.

Vil du gerne se, hvad det går ud på, inden du melder dig ind, så kan du booke op til 2 prøvetimer hos instruktøren på det hold, du vælger. Find det hold, der passer på aktivitetskalenderen og send en besked til instruktøren via det lille mail logo. Instruktøren vil derefter kontakte dig med med info om dato og mødetid.
Et medlemskab i Køge Roklub giver adgang til ubegrænset træning.

Vi oplever at mange melder sig ind i Køge Roklub, fordi de søger rospinning som træningsform - det er vi glade for. Flere bliver efterfølgende tiltrukket af roningen og kommer med på vandet, men det er ikke en forudsætning.

Rospinning kræver ikke noget særligt tøj eller udstyr. Du skal bare komme i almindelig sportstøj og et par indendørs kondisko.

Hvornår kan du rospinne?
Vi har
rospinnings-hold på alle hverdage i vintersæsonen og færre hold om sommeren.

Rospinningsinstruktørerne er alle frivillige. De gør det, fordi de synes, det er sjovt og fordi de gerne selv vil træne. Det er også derfor Køge Roklub har færre rospinningshold om sommeren - instruktørerne "går på vandet" og ror.

Rospinning som træningsform er startet i Køge Roklub. Vi er stolte af, at rigtig mange andre roklubber i Danmark nu også tilbyder træningsformen til deres medlemmer.