Roseddel bliver til Rokort

19. oktober 2018 09:24 , af Leif Vejbæk

ROKORT er navnet på klubbens nye registrerings-system til kilometer

Efter standerstrygning tager vi det sidste skridt i udrulning af vores nye system, hvor vi allerede har kørt nogen tid med hjemmeside, medlemsregister og kontingent/ økonomi.

Sidste skridt er rokort, der går i luften 22.10.2018. Samtidig lukker vi roseddel ned. Rokort vil være tilgængelig på computeren i trænings-salen og computeren i bådhallen.

Det er Torben Rasmussen, der er tovholder på rokort, og han vil være i klubben om formiddagen tirsdag den 23.10.2018 og torsdag den 25.10.2018.

Systemet ser lidt anderledes ud, men virker i store træk på samme måde som roseddel. Dertil kommer en masse nye muligheder. Blandt andet kan du hente appen ’rokort tracker’ til din mobil.

Vi overfører ikke kilometer fra roseddel, så vi starter på en frisk alle sammen.

Til dem, der har logget flest kilometer på rokort udlodder klubben præmier til både unge og gamle. Præmier uddeles til generalforsamlingen i januar 2019.